Barndomsminnen

21 11 2010

Denna söndag har jag knappt gjort något alls, jag har för det mesta suttit framför datorn och emellanåt varit social mot familjen. Min syster kom nämligen hem från Thailand imorse efter att ha varit borta ett bra tag så vi har pratat och skrattat ganska mycket, hehe. =) För en liten stund sedan satt hela familjen (mamma, jag och mina systrar) i köket och kollade på bilder osv från när vi var mindre. Det väcktes minnen som man vanligtvis inte brukar ha en aning om att det ens har hänt. Det var riktigt roligt, mycket skratt blev det. Gilla gilla! 🙂 Nu ska jag bada innan Beck börjar (söndags-vana, ni vet), efter filmen så blir det antagligen lite styrka för min del, fick ett ryck för ca 10 min sedan att jag ville träna nu ikväll. Så why not? Funderar även på att dansa lite också, det skadar aldrig liksom. Men nu ska jag avsluta precis här med att säga hoppas ni har haft en rolig och lugn söndag så hörs vi imorgon antingen innan skolan eller efter. Vi får se helt enkelt. Blessings!


Jag och Marre som kör ben ova på mig. 😉 Eller nästan iallafall, hehe.


Actions

Information

Leave a comment