Plugg i massor

23 11 2010

Hi peeps!
Idag har det varit värsta snöstormen, herregud, trodde att jag snart skulle befinna mig i Afrika pga stormen haha. Men skoldagen har inte varit så speciell, den var helt okej. 🙂 Sedan hände inte så mycket mer, nu på kvällen följde jag min syster till St Eriksplan, sa hejdå (eller snarare ”vi ses i april”) och sedan har jag inte gjort så mycket mer förutom att ha varit i Nyboda en stund med några vänner som tränade. Imorgon har jag 2 prov så det är dags för mig att plugga, orkade inte göra det igår. Och lär väl inte kunna koncentrera mig nu heller… Jaja, ska försöka iallafall. Så nu ska jag starta min pluggspellista på Spotify och få lite gjort.
Man vet inte vad man har förrän man förlorat det.

Måste dela med mig av det här dansklippet!

Vouge battle 2010 (Streetstar!), vänta bara, jag ska lära mig vouge, såå coolt med bitch-attityden haha 😉


Actions

Information

Leave a comment