December

1 12 2010

Godmorgon! =)
Igår hann jag inte blogga något alls för att jag efter min och Marres lucia-repetition gick vi och mötte Ivana och Ranim så pratade vi med dom innan alla gick hem, så fort jag kom innanför dörren satte jag igång pluggandet, så nu känner jag mig hyfsat säker på vad vi har på provet idag. Idag är en jobbig dag, jag har 3 prov och 1 redovisning. Fan vad jobbigt, jag har bara pluggat till det ena provet för det är viktigare än de andra 2. Jaja, efter 17 igår så mötte jag upp Adrian, Karima och Meow för att åka till Fryshuset på öppet hus. Väl där träffade vi Pim, innan alla gick dit de skulle så stod rektorn och pratade om skolan osv. Det var även dansuppträdanden! =) Det var ganska mycket folk, mest basketkillar (heheheehe 😉 ) men jag förstår verkligen varför Adrian och Karima längtar tills de börjar där. Jag vill också! Men nej nej, då måste jag vänta ett år längre än dom. Blä. Dansläraren som pratade igår med alla dansare, hennes ord fick mig motiverad, tänk vad ord kan påverka en. Men nu måste jag börja klä på mig så jag inte kommer för sent till skolan.. Vi hörs senare! Blessings.


Actions

Information

Leave a comment