Nothing is impossible

27 11 2010


Hej! Först och främst, förlåt att jag inte har skrivit på några dagar, har ingen rimlig ursäkt faktiskt så kan bara säga förlåt..

Kan berätta lite om idag, till att börja med hoppade jag på Adrians buss och vi åkte till Gymnasiemässan som var i Älvsjö (vart det nu är..). Iallafall, där gick vi runt i ett tag och ställde frågor och jag fick massa broschyrer från de gymnasierna jag var intresserad av. När vi hade gått runt i cirklar flera gånger, fått svar på alla frågor vi (jag) hade så åkte vi till Norra Sköndal där jag bytte buss och åkte till stan. Där strosade jag runt ett tag, letade efter en klänning men hittade ingen. Sedan hände inte något speciellt.

Skulle egentligen vara hos Ranim nu men det blev ändrat till imorgon så ikväll stannar jag hemma, ska försöka plugga lite (jag vet att det är lördag..) och städa på rummet. Men vi hörs senare!


Actions

Information

Leave a comment