Dirty dancer

28 11 2010


Angela, Cynthia, Adrian och jag!
Hey! 🙂
Idag har jag slappat bara och bakat lite med min syster och mamma. Mysigt! Det är ju första advent så när jag kollar ut genom mitt fönster ser jag massa ljusstakar i alla andras fönster och julstjärnor. Vintern är verkligen här, sorgligt nog. Varför är sommaren så kort och vintern så lång? Okej, det kan vara mysigt med snö och så, men inte när man fryser. Blä. Tänk att alla gick runt i shorts och linne för bara några månader sedan… Jag gillar INTE vintern eller julen, bara musiken, hehe. 😉

Snart ska jag nog sätta igång med pluggandet, har några prov den här veckan så måste plugga och betygen sätts snart så ska försöka ”ligga i” så mycket som möjligt nu den sista tiden. Men jag hoppas alla haft en bra och rolig helg trots kylan. Ta hand om er, blessings!


Actions

Information

Leave a comment